eightyseven

interiør #35

Posted in home by tille87 on 02/07/2015

KITCHEN1/8 flytter jeg til Amager og ind hos min kæreste. Det bliver godt og jeg glæder mig! :) I den forbindelse snakker vi selvfølgelig om hvordan vi kan optimere hans lejlighed så der bliver plads til to (+min store sko- og tøj-samling….) og det kan nok ikke undgås at vi må en tur i Ikea. Skokasserne overvejer vi dog til soveværelset – de kan altså rumme meget andet end sko og er rimelige diskrete i den hvide farve. Jeg slæber også alle mine planter med derud og glæder mig til at komme på plads!

Skriv et svar

