eightyseven

insta #174

Posted in instagram by tille87 on 07/05/2015

TIREDI DAG føles sådan her. Urolig nat og crappy humør. Prøvede at søde det hele lidt op med baresso kaffe, men hver gang jeg tog en slurk manglede jeg min cigaret. Fornuftigt ved jeg godt at jeg ville synes at det ville smage af helvede til, hvis jeg røg en, men jeg har virkelig lyst til det. Hver dag er en kamp frem og tilbage. Lige nu glæder jeg mig kun til at nå hjem og gå kold på min sofa. Træt med træt på.

Skriv et svar

