eightyseven

insta #173

Posted in instagram, new by tille87 on 04/05/2015

FITNESSDET HER bliver ikke en træningsblog, men lige nu fylder det her ret meget fordi jeg prøver at give kroppen et ordenligt spark. Jeg gør det også for at holde mig beskæftiget og for at holde tankerne væk fra de forpu… smøger. Ja, nu har jeg snart været røgfri i en måned og selvom jeg ikke sætter mig ned og græder efter arbejde mere så synes jeg ikke det er sjovt. Jeg er bange for at fylde en masse mad og slik i hovedet så jeg prøver at retfærdiggøre det med mere træning. Og så hjælper det selvfølgelig også at lave noget andet end at sidde der hjemme og have ondt af mig selv. Så nu bygger jeg krop i stedet for med endnu mere smæk på at løfte tungt og udfordre mig selv.. Hurra.

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 05/05/2015 at 12:35

    såDAN der!
    Det sidste billede gider jeg godt have i stor størrelse på min væg :D


Skriv et svar

