eightyseven

wallstickerland

Posted in home by tille87 on 03/05/2015

CHAPLINDette indlæg er sponsoreret

WALLSTICKERLAND kontaktede mig for et stykke tid siden og spurgte om jeg kunne tænke mig at bestille nogen af deres fine wallstickers og i samme omgang give mine læsere mulighed for at købe wallstickers med en rabatkode (kommer senere!) og det kunne jeg ikke sige nej til :)
Der var virkelig mange fine stickers at vælge i mellem. Jeg endte med tre forskellige, alle tre gaver da jeg ikke selv har planer om en sticker i min lejlighed. Den fineste af dem var denne Chaplin som har et dejligt budskab. Jeg har en helt bestemt person i tankerne – min fars kæreste der fylder 60 om lidt. Jeg ved at hun bliver glad!

Hvis I er blevet fristet kan I besøge wallstickerland og få 20% rabat med koden tilleeightyseven. Koden virker i 7 dage fra dette indlægs udgivelse.

Skriv et svar

