eightyseven

insta #172

Posted in instagram, loves by tille87 on 27/04/2015

PLANTPLANTI LØRDAGS var jeg til FindersKeepers med min kammerat, men kom ikke derfra med andet end en fin silkeskjorte og en bluse og selvfølgelig viste det sig at skjorten er for lille. Jeg fortryder at jeg ikke købte denne fine plante med hjem! Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den hedder*… Nå, men Greenify har faktisk en rigtig fin hjemmeside som gør det super nemt at få lidt grønt ind i hjemmet. Både med blomster, små træer eller en altankasse :) Overvejer nogle af krydderurterne til min egen altan.
*Blomsten hedder Medinilla! Hvis nogen var blevet nysgerrige ;)

Skriv et svar

