eightyseven

insta #167

Posted in i wear, instagram, loves, new by tille87 on 01/04/2015

JANE KØNIG FØDSELSDAGSGAVEN fra min kæreste. Eller, jeg fik et gavekort til Jane Kønig og i lørdags var vi inde og finde ringen i den rigtige størrelse sammen. Synes den er så fin, enkel og feminin med den enkle perle og den rosaguld farve. Jeg fik også den smukkeste kjole fra Ganni af ham, men den skal desværre byttes fordi snittet ikke passer mig. Øv! Men jeg ved at den her ring kommer til at sidde på min finger hele tiden! <3

Skriv et svar

