eightyseven

insta #164

Posted in home, instagram by tille87 on 22/03/2015

BEDROOMPRE-FØDSELSDAGSGAVER er ikke en dårlig ting ;) I morgen fylder jeg 28 og i går var jeg ude og spise en lille fødselsdags-middag. Af min far og hans kæreste fik jeg penge til at købe det længe ønsket oliventræ. Så i dag kørte vi i amager planteland og fandt det her smukke træ. Nu står det endelig og pynter i mit soveværelse!

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 23/03/2015 at 14:54

    Nogle ting er værd at vente på. Det er sååå smukt!
    Tillykke med dagen allerdejligste Trut :)
    Kys fra Mor


Skriv et svar

