eightyseven

insta #159

Posted in instagram by tille87 on 09/03/2015

ALTAN-LIVALTAN-LIV på en søndag. Uden jakke og med solbriller og nyt lækkert magasin. Efter en gå-tur på Østerbro, hvor jeg blevet fanget bag en politi-afspærring pga. fodbold-tosser nød jeg at det endelig er blevet forår på min altan. Er stadig voldsomt glad for min selvbyggede bænk som er det mest oplagte sted at sidde og chille når vejret er som det er nu. Og hvis jeg kunne vælge så gad jeg da godt ha haft endnu en fridag i dag og sidde nøjagtig samme sted og suge varmen til mig!

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 10/03/2015 at 11:26

    Som at være der selv, ser herligt ud :)


Skriv et svar

