eightyseven

insta #157

Posted in instagram by tille87 on 07/03/2015

GAVERFREDAG var arbejde og efterfølgende fødselsdags-hygge med min gode kammerat. Bagels, slik og dirty dancing på tv’et var perfekt. I dag har jeg nusset rundt, spist morgenmad, ryddet op, vasket op og hørt mads & monopolet og lige om lidt, når det er færdigt skal jeg støvsuge. I aften skulle ha været date night med min kæreste, men han er desværre blevet syg så jeg ender nok på sofaen med mig selv og en god film. Hav en dejlig weekend!

Skriv et svar

