eightyseven

insta #155

Posted in home, instagram by tille87 on 05/03/2015

MARSHALLNY LYD hjemme hos mig. Efter tip fra homesick smuttede jeg forbi Telia-butikken her i København i går og fik fat i den sidste Marshall acton højtaler til 1000 kr. Ejede ikke en højtaler før og denne er perfekt fordi den kan afspille via bluetooth! Det vil sige at jeg både kan spille musik fra min telefon og computer og der er virkelig god lyd i den lille fætter der. Jeg har gjort mig mange gode boligkøb den her måned. Til gengæld er alt min løn nærmest væk – ups. Skal nok få taget billeder af de andre ting når de er kommet frem :)

Skriv et svar

