eightyseven

interiør #31

Posted in home, inspiration by tille87 on 21/02/2015

WORKING STATIONJEG HAR brugt dagen ude i regnvejret for at få frisk luft til mit hoved og efter at ha’ handlet friske tulipaner og mad gik jeg hjem og flyttede rundt i min lejlighed. Er ikke helt færdig, men har nu flyttet computeren ind i min stue og faktisk brugt mit store spisebord som skrivebord. Har flere ting der skal laves om, men det kræver noget hjælp til at slæbe så det må blive i morgen når min kæreste har tid :) Er ret glad for forandringen indtil videre og tror jeg kommer til at bruge computeren en del mere end før hvor den stod i soveværelset!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 22/02/2015 at 10:23

    Glæder mig til at se forandringerne!
    Vi ses i morgen aften Trut ;)

    • tille87 said, on 22/02/2015 at 16:03

      Glæder mig til at vise det frem og til at se dig! :)


Skriv et svar

