eightyseven

insta #146

Posted in instagram by tille87 on 25/01/2015

TrianglenSØNDAGEN er ved at være ovre og jeg nyder den i blødt nattøj og strik. Startede tidligt med yoga og kaffe med en kammerat og resten af dagen har jeg bare haft mig-tid. Weekenden er gået så stærkt, men det har været en god en af slagsen. Lørdag gik jeg en tur på Østerbrogade og håbede at sneen ville blive liggende. Det er vigtigt for mig at skrue tempoet helt ned i weekenden og give min krop og mit hoved en masse ro. Håber I har haft en dejlig weekend.

Skriv et svar

