eightyseven

basis #10 // i want to wear #6

Posted in basis, cravings, i want to wear by tille87 on 23/01/2015

wishjakke // halskæde // solbriller // t-shirt // sandaler // sweatpants

BASIS-ØNSKER. Jeg havde en gang en basis-liste, men jeg glemte den lidt, selvom jeg stadig ønsker mig mange ting jeg synes kan retfærdiggøres som basis-items. Blandt andet et par sorte sweat pants som har et fedt fit så man også kan bruge dem til hverdag med de rette elementer tilsat. Jeg tror måske jeg har fundet dem nu. De er bare lidt dyre og portoen er endnu dyrere så jeg venter lige lidt..

Min basisliste:
1. Too good to be basic silketop. 2. Sorte sweat pants. 3. Acne belief rustic hør t-shirt/top. 4. Silkeskjorte fra Won hundred. 5. Skjorte fra Acne. 6. Cashmere handsker fra Cos. 7. Ankelstøvler fra Bianco. 8. Læderjakke. 9. Acne alma støvler (leopard). 10. New zealand ultra short støvler. 11. Hjemmesko fra Skindhuset. 12. Jane Kønig lovetag halskæde. 13. Basistoppe fra Cos. 14. Alexander Wang hør bluse. 15. Angora strik fra Stine goya. 16. Cashmere tørklæde fra Cos.

Skriv et svar

