eightyseven

beauty insta #144

Posted in dullegrej, instagram by tille87 on 16/01/2015

hair treatmentTO THE RESCUE! Jeg leder stadig efter den perfekte hårkur og gik lidt amok for et par dage siden og bestilte et par forskellige hos ezzence. Håber én af dem kan hjælpe mit vinter-trætte hår. Den første jeg har givet mig i kast med er den lyserøde fra Pau Mitchell som har en lækker diskret duft. Vaskede hår og puttede derefter kuren i håret, tog en plasticpose og håndklæde om og lod det ‘trække’ en halv time. Resultatet var lækkert blødt og gennemfugtet hår. Glæder mig til at afprøve den grønne, også fra Paul Mitchell som skulle hjælpe på tørt hår og irriteret hovedbund.

Skriv et svar

