eightyseven

insta #143

Posted in instagram by tille87 on 11/01/2015

Wulff konstaliWEEKENDEN stod på kæreste-hygge, brunch på wullf konstali og hjemmelavet bearnaise-sovs hos svigerforældrene. Nu er jeg hjemme hos mig selv og oversprings-handler for vildt fordi der både er en stor oprydning og en stor opvaske der venter på mig. Der må musik på så jeg kan synge med mens jeg får styr på lejligheden og mit liv.

Tagged with: , ,

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 13/01/2015 at 17:28

    Støv og nullermænd flyttes nemt rundt med denne hjælp: https://www.youtube.com/watch?v=71ubKHzujy8

    -afprøvet og garanteret virkningsfuldt ;)


Skriv et svar

