eightyseven

nyt år

Posted in tillen by tille87 on 04/01/2015

tumblrNYTÅRSFORSÆTTER! 1: stoppe med at ryge. 2: rejse med min kæreste. 3: ingen pizza i 2015 (søndagsvagter på arbejdet er undtagelsen – der er det kun muligt at bestille pizza..). 4: male lejligheden. 5: rydde op og ud i garderoben. 6: flytte sammen med min kæreste. 7: læse flere bøger. 8: mere læbestift. 9: flere kjoler og nederdele. 10: flere date-nights med min kæreste. 11: mere hygge-tid med venner og veninder. 12: opstarte madklub. 13: flere sommernætter ude. 14: mere grill. 15: flere billeder af hverdagen. 16: mere træning. 17: bestille madkasser fra aarstiderne. 18: sundere morgenmad. 19: mere kvalitets-tøj, mindre poly-helvede. 20: mere selvforkælelse og hjemme-spa.

NYTÅR blev fejret på amager med god mad, dark and stormy cocktails og min kæreste. Det var kun os to og det var perfekt. Vi smed det fine tøj efter maden og brugte resten af aften i blødt afslapningstøj. Vi lavede lækker mad, så 90 års fødselsdagen, hoppede ind i 2015 fra to stole, kyssede og lå i sengen og puttede 00.30. Vild ungdom :) Jeg ville gerne have vist jer en lille video fra vores affyringen af bordbomben, som var det eneste krudt jeg kom i nærheden af, men kan ikke finde ud af at uploade den så I må tænke jer til det. GODT NYTÅR.

Tagged with: ,

Skriv et svar

