eightyseven

insta #139

Posted in home, instagram by tille87 on 19/12/2014

ChristmasSÅ BLEV DET JUL på toppen af strandboulevarden. Ej, jeg har i virkeligheden slet ikke pyntet op her hjemme, men et par hyacinther er det da blevet til og jeg fik en lille ny hoptimist af min svigermor i adventsgave sidste søndag. Lige nu ligger alle julegaver indpakket på spisebordet og i dag skal jeg ha ryddet op, gjort rent, ordnet vasketøj og hygget lidt rundt så alt er klaret inden jeg tager til jylland. Det bliver en rar ferie.

Skriv et svar

