eightyseven

juleferie!

Posted in Ikke kategoriseret by tille87 on 18/12/2014

ChristmasOM EN TIMES TID går jeg på juleferie! Og det bliver f… fantastisk. Jeg ville dog gerne lige bede om sne ala det på billedet – så ville min juleferie være perfekt :) Jeg tager til jylland for at holde jul. Drager dog først afsted på mandag så skal lige nyde weekenden i københavn og ha pakket de sidste julegaver ind. Måske høre “last christmas” alt for mange gange for at komme i stemning.

Tagged with: , , , , ,

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 18/12/2014 at 15:59

    Skru skåneærmerne på og husk det store bageforklæde ;)
    -vi ses tirsdag!

  2. PH said, on 18/12/2014 at 16:01

    PS! det er iøvrigt blevet hamrende billigt (nu igen) at flyve til NY, har du set det?

    • tille87 said, on 19/12/2014 at 08:56

      Jeg tager også lige hårnet med! ;) Nej, har ikke set de billige billetter til NY – det gad jeg virkelig godt! Drømme, drømme.


Skriv et svar

