eightyseven

insta #134

Posted in instagram by tille87 on 22/11/2014

CollageNEJ, jeg har ikke fået blomster, men jeg har købt den fine buket til min kærestes mor, som fylder 50 på mandag. I morgen skal hun fejres og jeg håber hun er glad for blomster i pink! I går var årets første ‘julefrokost’. Lidt utraditionel da arbejdet egentlig havde valgt at spare denne væk i år (ja, helt ærligt…) så nogen havde arrangeret julebuffet og bowling. Det var ret skægt. I dag har været en slow starter dag med sen morgenmad og et smut ind til byen for bl.a. at købe blomster. Shit der var mange mennesker! Og der jules allerede mange steder. Skyndte mig hjem igen sammen med kæresten og nu slapper vi bare af. Lørdag aften under dynen – hurra :)

Skriv et svar

