eightyseven

insta #133

Posted in home, instagram by tille87 on 16/11/2014

sundaySØNDAG starter stille og meget sent. Sov til næsten halv tolv og nusser rundt her hjemme. Skal ud til min kæreste senere, men gruer for cykelturen da jeg kan se hvor meget træerne bøjer for vinden heroppe fra 4. sal. I går var jeg i Ålsgårde og besøge min farmor og farfar og ellers skete der ikke noget sindsoprivende denne weekend. Det er i øvrigt utroligt hvor hurtigt sådan et par fri-dage forsvinder. Mandag har aldrig været min favorit-dag!

Skriv et svar

