eightyseven

mandagslisten #5

Posted in mandagslisten by tille87 on 10/11/2014

monday1. Når man hælder ny-indkøbt kaffe ud over sig selv
2. Når man på tinder-chat bliver spurgt om ens ‘data’ – det betyder åbenbart højde, vægt og piklængde (kammerat*)
3. Når man tænker at man da sagtens kan undvære regnbukser på cykelturen til arbejdet den dag det regner allermest og hele dagen. Våd ud og hjem.
4. Når man skal videregive en opgave om Boeing-fly på arbejdet og udtaler det som boing – nik og jay much?
5. Når man arbejder på 3. sal, lige når på arbejde og sætte sig på sin plads og så går brandalarmen. Ned af trapperne igen.
6. Når man lukker bildøren og ens hår sidder fast i døren

*Hvis jeg skriver (kammerat) eller (veninde) efter et punkt er det altså sket for en ven/veninde og ikke mig :)

Tagged with: , , ,

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 10/11/2014 at 20:57

    Hehehehe, jeg elsker simpelthen 4’en; BoingBoing ;-)

    Minder mig om dengang du var 4 og så ‘Bamse og Kylling’ malke en ko…”Nårrhh det var så’n man opfandt mælken” -som jo ellers bare var papkartoner i køledisken. Da var det godt nok mig som blev flov…sommetider tror forældre bare at deres unger ved alt!


Skriv et svar

