eightyseven

beauty insta #131

Posted in anmeldelse, dullegrej by tille87 on 05/11/2014

Complete me

I GÅR var jeg forbi Complete me til ansigtsbehandling og det var ren efterårs-forkælelse. De er flyttet til nye lokaler, men det er stadig lige indbydende og vildt lækkert at krybe under dynen på briksen og få renset ud :) Jeg får altid lavet min behandling med Jurlique-produkter og bruger dem også der hjemme. Mine favoritter er dem vist ovenfor. Masken har jeg desværre ikke, men den skal da skrives på ønskesedlen til jul! Prøvede den i går og den var vildt lækker!

Skriv et svar

