eightyseven

insta #126

Posted in i wear, instagram, new, shoes by tille87 on 12/10/2014

SelectedDE NYE SKØNHEDER som jeg købte i fredags! De minder mig om disse, fra Isabel Marant som desværre ikke er til at opstøve lige nu. I hvert fald ikke til en billigere pris end det de oprindeligt koster og det har jeg ikke råd til. De er i lækkert ruskind, med elastik i siden , høj hæl og spids snude. Så elegante. Nu skal jeg bare have dem forsålet og imprægneret før jeg vil sætte dem sammen med sweatshirten fra 5prewiev.

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tirsdags-tip | eightyseven said, on 14/10/2014 at 08:25

    […] der et godt stykke tid uden at jeg har lagt mærke til dem, men de er da super fine og minder om mine ny-indkøbte fra Selected. Bortset fra elastikken i siden. Men altså, hvis du vil have et billigere alternativ eller i en […]


Skriv et svar

