eightyseven

insta #124

Posted in home, instagram by tille87 on 04/10/2014

bonsaiJEG HAR LIGE lagt helt frisk lagen på min seng – intet slår duften af sengetøj der har hængt udenfor og nu ser jeg aftenens anden film under dynen. Meget stille lørdag, men jeg skal på arbejde i morgen og så foretrækker jeg altså at være hjemme dagen før :) Startede dagen med mads & monopolet, min kæreste og vildt lækkert vejr! Jeg var forbi youheshe og hente den føromtalte bluse fra 5preview  og tog bagefter en kaffe med hjem på altanen. Jeg havde voldsomt lyst til gul karry fra wokshop, men just-eat tager 89 kr for at bringe ud for dem!! Hvad sker der lige for det.. Jeg spiser vindruer og lidt chips i stedet for. Føles ikke helt som det samme!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 05/10/2014 at 08:58

    Superflot foto!

    • tille87 said, on 05/10/2014 at 13:35

      Tak! :) Tænk hvad jeg kunne udrette med et rigtig kamera ;)


Skriv et svar

