eightyseven

film #1

Posted in anmeldelse, film by tille87 on 23/09/2014

filmBØRNEHJEMMET. En lækker spansk gyser! Laura køber det børnehjem hun selv er vokset op på og vil omdanne det til hjem for børn med særlige behov. Med sig har hun sin mand og deres søn, Simon. Simon har mange fantasivenner og efter de flytter ind i det store hus dukker der et par stykker mere op. Til en stor åbningsfest for huset forsvinder Simon efter han og Laura har skændtes. Og så går eftersøgningen i gang… Det er en virkelig god film med chok, gys og en god historie!
COCKNEYS VS ZOMBIES. Gamle mennesker og en bande af bankrøvere der bekæmper zombier med store guns. To fyre vil redde deres farfars plejehjem og er nødt til at skaffe et stort pengebeløb for at kunne forhindre at det bliver revet ned. Derfor er den logiske løsning at røve en bank, men det går galt da bankassistenten har tilkaldt politiet. Herefter skal de både kæmpe sig vej gennem politi og kødædende britiske zombier for at nå frem til til plejehjemmet og hjælpe de gamle væk fra zombierne der har belejret hjemmet. Humor, blod og store pistoler. Meget godt underholdning til en aften hvor man bare vil slå hjernen fra og effekterne er ikke tacky.
TAKE SHELTER. Curtis er en ganske almindelig familiefar som lige pludselig plages af dommedagsdrømme og hallucinationer om en kæmpe storm. Han lever i en lille by sammen med sin kone og døve datter og har, indtil drømmene et stille og roligt liv. Drømmene plager ham mere og mere og han begynder at udbygge familiens beskyttelsesrum i troen om at stormen er på vej for at udrydde alt omkring ham. Han brænder broer til familie, arbejde og venner og alle omkring ham tror at han er ved at blive skizofren, da det er en familiesygdom. Fantastisk dommedags-film og gode skuespillere!

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo