eightyseven

insta #123

Posted in instagram by tille87 on 22/09/2014

efterårDER ER EFTERÅR i luften. Jeg havde en aftale i byen i formiddags og se lige hvad jeg cyklede forbi på vejen dertil! Jeg elsker når kastanjerne begynder at drysse af træerne ved søerne. Jeg har svært ved ikke at stoppe og samle dem alle sammen op. Det bedste er dem som stadig har grønt omkring sig så man selv skal pille den brune, glatte kastanje ud. De er rare at have i lommen. Nu er jeg lige kommet hjem efter interview hos Gallup og skal bare lave ingenting, udover vasketøj lidt senere :)

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 22/09/2014 at 18:13

    En kastanie skal man have i lommen vinteren igennem ;-)
    -har også lært Dimitri det nu.

    • tille87 said, on 22/09/2014 at 19:50

      Jeg ville bare ønske den ville holde sig glat og fin og ikke tørre ud! :)

  2. PH said, on 24/09/2014 at 02:51

    Den virker lige indtil den tørrer ud – og så – finder man en ny…


Skriv et svar

