eightyseven

insta #122

Posted in home, instagram by tille87 on 10/09/2014

ButterflySommerfugl: No sytten // Søløve: Gratis tryk fra Boligmagasinet

I WEEKENDEN var der finders keepers og selvom jeg ikke fik kigget forbi vil jeg lige vise jer plakaten med den fine sommerfugl som jeg købte sidst jeg var der. Nu har den endelig fået ramme og indtil videre har jeg placeret den i min stue, ved siden af sofaen. Jeg regner dog med at få den op at hænge på væggen på et tidspunkt, sammen med søløve-illustrationen og måske lave en lille billedvæg.

Skriv et svar

