eightyseven

insta #120

Posted in DIY, home, instagram, new by tille87 on 03/09/2014

insta collageLIGE I RETTE TID til sensommeren har jeg fået lavet en bænk af paller til min altan! Min kæreste er verdens sejeste og har hjulpet med at skaffe paller, hjul og få sat det hele sammen. Jeg fik også lov til at hamre lidt, men han skal helst sikkert have den største ære. Bagefter tog jeg i jysk sengetøjslager og købte en skum-madras som jeg har klippet til så den passer perfekt. Nu skal jeg bare have fikset et nyt betræk og til næste sommer skal der nogen puder derud så man kan sidde lænet op af væggen og slikke sol. Det bliver fantastisk :)

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 03/09/2014 at 17:58

    Nooiii hvor ser det lækkert ud, den bliver du helt sikkert glad for.
    Du kan godt smide et par lammeskind derud, så vi kan sidde lunt og ryge i weekenden.
    Jeg glæder mig til at se dig :-)

    • tille87 said, on 05/09/2014 at 10:51

      Jeg skal nok gøre det hyggeligt derude :) Glæder mig til du kommer i dag!

  2. Nadia Kaplan Leidecker said, on 04/09/2014 at 18:19

    så fint!

    //N.K.L
    http://www.nkl-fashion.dk


Skriv et svar

