eightyseven

insta #119

Posted in i wear, instagram by tille87 on 24/08/2014

instagram1. Meyers bageri på Amager // 2. Glad type fejrer fødselsdag

FREDAG var der to gange fødselsdag og morgen blev brugt på at fejre min kæreste. Jeg hentede brød og kage hos Meyers mens han puttede videre i sengen og om aftenen var det min farmors tur til at blive fejret med 3 retters menu og blomster. I går lavede min kæreste og jeg lækker mad for at fejre ham en ekstra gang og nyde aftenen sammen :)

Tagged with: ,

Skriv et svar

