eightyseven

beauty insta #117

Posted in anmeldelse, dullegrej, instagram by tille87 on 02/08/2014

beauty(Fra venstre) 1. Clinique ansigtsbørste // 2. Origins drink up intensive ansigtsmaske // 3. Jurlique calendula calming face mist // 4. Jurlique soothing lotion

REDNINGSPLANKE til træt og tør sommerhud findes i de her produkter og et enkelt redskab. I hvert fald for mig. Clinique’s ansigtsbørste var jeg så heldig at blive testperson for hos Anette og den bliver brugt et par gange om ugen. Huden bliver frisk at se på og mine pore bliver mindre. Origins maske findes både i en natmaske som man sover med og en almindelig man lige kan bruge 5-10 min på. Min hud er lækkert fugtmættet efter en nat med den. Calendula misten fra Jurlique er helt ny-indkøbt jeg har kun prøvet den to gange, men den skulle være fantastisk og afhjælpe rødme i huden udover at fugte. Jeg bruger den både morgen og aften inden min creme. Renselotionen fra Jurlique bruger jeg om aften til at rense dagen af og den tilføre også ekstra fugt. Fugt, fugt og atter fugt – så bliver min hud mest glad :)

Skriv et svar

