eightyseven

roskilde insta #113

Posted in instagram, loves by tille87 on 09/07/2014

Roskilde festival1. Camp surfing bird på vej til Stevie Wonder (minus dem der måtte kapitulere i løbet af dagen!) // 2. Grrr.. Mænd der elsker! // 3. They see me rollin’

SOMMERFERIE, du er god ved mig! Hjemme igen efter en fantastisk Roskilde festival. Blev spillet ud af pladsen af Stevie og var glad for at jeg havde solbriller på for fik altså tårer i øjnene. Kan godt være, at jeg er tosset, men den smukke musik, solen der stod lavt over pladsen og totalt blandede følelser fordi jeg havde lyst til at blive, men også lyst til at tage hjem fik mig altså til at blive en smule sentimental. Jeg fik chillet til Seed, skrålet med til Haim og rystet røven til Major lazer. Det sidste så meget at mine bukser rent faktisk gik i stykker.. Og så alt det andet løse musik, god stemning, fantastisk camp med fantastiske mennesker mm. Det var en fed festival!

I dag har jeg været på stranden og nyde at jeg stadig har 3 ugers ferie til gode. Livet er dejligt!

Skriv et svar

