eightyseven

wedding jumpsuits

Posted in cravings, inspiration, loves by tille87 on 20/05/2014

Jumpsuit1. Gestuz // 2. Vero moda // 3. Topshop // 4. Lipsy // 5. Nasty gal // 6, 7 & 8. Miss guided

JAGTEN er gået ind! I slutningen af juni skal jeg til bryllup og har kigget længe efter en perfekt buksedragt. Jeg gider ikke kjole, er fast besluttet på at finde en lækker og flot dragt som jeg kan feste og fejre min dejlige venindes dag i. Jeg havde forelsket mig i dragten fra Gestuz, men det er en gammel sag så den er ikke til at finde. Men så dukkede Vero modas version op og den overvejer jeg at bestille hjem nu for at se om den kunne være sagen. Da det er et sommerbryllup skal det være lyst og let og jeg har fået go på at jeg gerne må være  i hvid. Jeg overvejer dog stadig en af de andre, men er lidt mere usikker på pasform og kvalitet af dem. Er nok mest til en blush version, hvis det ikke skal være den hvide, men går stadig og grubler.. Hvad skal jeg vælge?!

Skriv et svar

