eightyseven

insta #100

Posted in dullegrej, home, i wear, instagram, new by tille87 on 26/03/2014

insta collage1. Lidt flere fødselsdagsgaver // 2. Nye bløde overdele // 3. Nyt dullegrej

INSTA indlæg nr.100! Den her uge flyver afsted og lige meget om jeg har ferie eller arbejder er onsdag altid et vendepunkt for mig..
Jeg er så glad for alle de fine fødselsdagsgaver jeg fik i søndags – østerbro plakat fra kortkartellet, gavekort til bolia, reol fra trævare fabrikken og en gren. Ja, en gren ;) Det var nu bare en lille bonus-ting. Jeg havde fortalt min far om min idé om en bøjlestang i soveværelset og at den skulle være lavet af en smuk gren og så havde han slæbt en med til mig. Helt fra Aarhus.. Glæder mig til at få hængt både reol, gren og mit nye skrivebord op, når det kommer!

Skriv et svar

