eightyseven

interiør insta #96

Posted in home, instagram, loves by tille87 on 02/03/2014

Ikea insta1. I Ikea, uden bil.. // 2. Endelig var ranarp væglampen tilbage og jeg hapsede en til stuen // 3. Bonsai-overload i stuen // 4. Kaktus-overload i vindueskarmen // 5. Lille bonsai i mit soveværelse

I GÅR tog jeg en tur i IKEA, uden bil. Rigtig smart. Fik dog begrænset mig en smule og det gik med en rygsæk og to poser. Skulle lige bakse tre små fine bonsai-træer hjem, men de klarede det. Så må vi se om jeg har grønne bonsai-fingre.. Vinglas måtte jeg også have da jeg faktisk aldrig har ejet nogen. Og et par ekstra tallerkener til fødselsdagsgæster når jeg vil fejre mig selv i slutningen af den her måned :) I dag står den på træning, arbejde og opvask.. God søndag!

Skriv et svar

