eightyseven

interiør insta #94

Posted in home, instagram, loves, new by tille87 on 19/01/2014

insta home collage1. Det holder mig varm – futter fra skindhuset & tørklæde fra &Other stories // 2. Nyt hygge-spot // 3. Retro stol og nyt tæppe fra H&M

LANG TID SIDEN jeg har fået taget billeder eller lavet et indlæg. Men jeg har stadig kun min telefon at tage billeder med og den er ikke så gode venner med vinter-lyset. Der går også meget lejligheds-blogging i den for tiden, men det er det som optager mig en del lige nu :) Tørklædet fra &Others stories er så lækkert, stort og blødt og jeg elsker at putte mig i det. Og overvej lige hvor sej min kontorstol er! Den vandt jeg i en “auktion” på arbejdet da en masse møbler skulle smides ud og jeg synes den passer så fint sammen med tæppet fra H&M som jeg hentede på posthuset i går..

Skriv et svar

