eightyseven

insta #93

Posted in dullegrej, home, instagram, loves by tille87 on 06/01/2014

insta collage1. Two blondes – nytårsaften i provinsen med min gode veninde // 2. Nyt luksus til håret // 3. Hoptimisten i vindueskarmen

3 SNAPSHOTS fra den seneste tid.. Det blev ikke til mange billeder nytårsaften, men et enkelt selfie kunne jeg godt finde ud af. Aftenen blev fejret i provinsen sammen med gode veninder og på provins-disko. Det var en sjov aften! Jeg har længe tænkt på at prøve Purely professional og da jeg var i Aarhus fandt jeg en frisør som gav mig god vejledning så nu prøver jeg shampoo #1 og en lille leave-in-treatment som jeg rigtig gerne vil have en størrer udgave af. Det er guf for håret uden noget parfume eller skrappe ting som ikke er gode for mig. Og så er der flyttet lidt mere træ ind i lejligheden – hoptimisten fik jeg i julegave og den er så fin!

Skriv et svar

