eightyseven

insta #90

Posted in dullegrej, food, home, inspiration, instagram by tille87 on 20/12/2013

Instagram collage1. Julegaver indkøbt og indpakket: tjek! // 2. Hjælpemidler til nytår – big eyes mascara, læbekur og læbestift med fin diskret farve // 3. Partner in crime på tur i H&M // 4. Ønske-juletræ hos Summerbird

DECEMBER flyver afsted og det er helt vildt at det er på tirsdag vi skal fejre jul. Jeg har sidste arbejdsdag i dag inden juleferien og jeg planlægger den vildeste mig/hygge-aften i aften hvor jeg skal ha ryddet lidt op, pakket kuffert, spist pizza, set en god film og slappe af inden jeg i morgen tidlig tager toget mod jylland og familien. Hurra for juleferie!

Skriv et svar

