eightyseven

insta #88

Posted in home, instagram, new by tille87 on 02/12/2013

Instacollage1. Julelys i Aarhus // 2. Nye borde og fyrfadslysestager // 3. Pieces & Julie Sandlau øreringe

LANG WEEKEND i Aarhus og med lille pitstop i Odense. Jeg holdt fri fredag og da turen til Jylland foregik i bil gjorde vi shoppe-stop i Odense, hvor jeg fik de fine øreringe fra Pieces kollektion med Julie Sandlau – har besluttet at jeg må ind og se på halskæden i samme stil i dag. Nød julelyset på Aarhus gågade om aftenen og havde en god weekend. Lige før weekenden fik jeg hapset de to fine borde fra Søstrene grene som fungerer så fint som sofaborde – og så elsker jeg træbenene. Alt med træ er velkommen i min lejlighed :) Nu vil jeg gøre mig klar til at julegave-shoppe og ose lidt inden arbejde! God mandag.

Skriv et svar

