eightyseven

giveaway #1 WINNER!

Posted in Ikke kategoriseret by tille87 on 25/11/2013

blomstervaffelBillede: Ukendt

TILLYKKE til Selma G som er min giveaway winner! Jeg har sendt trendsales en mail og din præmie burde tikke ind hurtigts muligt :) Selvom I ikke var mange så tak til jer der ville deltage!
Min weekend startede flot med julefrokost/bal med arbejdet og der blev givet gas – jeg kom hjem med en vabel og virkelig ømme lår fordi jeg dansede hele aftenen. Så ved man at det har været sjovt :) Jeg havde planlagt totalt inde/hygge-dag lørdag og lå under dynen og så serier mens solen skinnede lystigt udenfor. Søndag var også stille og endte med god mad og hygge. God mandag til alle.

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

