eightyseven

giveaway #1

Posted in konkurrence by tille87 on 18/11/2013

juleønskerDette indlæg er sponsoreret

INSPIRATIONEN til både basis- og ønske-listen opstår tit hos Trendsales og jeg tror, helt ærligt, at jeg kunne bruge hele mit tøjbudget derinde med alle de lækre annoncer der lige nu er gemt på min liste. Ovenover ser i bare en lille del af de ting jeg godt kunne tænke mig at trykke køb på. Og jeg prøver selvfølgelig også selv at få ryddet lidt ud med min egen bruger :)
Og nu til den fine giveaway! Jeg har nemlig fået lov til at give 90 dages VIP og 25 klip (til en værdi af 427 kr.) til en af jer! Så hvis I bruger TS lige så meget som mig og også gerne vil have solgt lidt ud af jeres fine sager (selvfølgelig for at kunne købe nyt ;) ) så skynd jer at smid en kommentar med jeres TS-brugernavn og like dette indlæg på bloglovin og så trækker jeg en vinder på søndag d.24/11. Held og lykke!

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frenchilicious said, on 20/11/2013 at 19:53

    Sikke en lækker giveaway. Håber jeg bliver den heldige! Kate85 er mit brugernavn.
    – Kathrine
    http://www.kateinfrench.wordpress.com

  2. Line Andersen said, on 20/11/2013 at 23:02

    Skøn præmie. Mit brugernavn er: linedybdahl

  3. Selma G said, on 23/11/2013 at 11:40

    Dejlig give-away. Mit brugernavn er: selmaselma


Skriv et svar

