eightyseven

beauty inspo

Posted in dullegrej, inspiration, loves by tille87 on 15/11/2013

beauty collage1. Ukendt // 2. TheThingsWeDo // 3. Fredesblog

JEG ELSKER beauty-billeder som disse. Overflod af lækre produkter som giver god inspiration til hvad der eventuelt skulle afprøves. Og jeg dykker helst ned i rene produkter uden for mange kemikalier eller kemiske dufte. Jeg tænker at jeg vil lave et lille badeværelses-indlæg med mine nuværende favoritter på et tidspunkt så det ikke kun bliver de tomme emballager jeg viser frem..

Skriv et svar

