eightyseven

insta #85

Posted in home, instagram, loves by tille87 on 03/11/2013

insta collage1. Endelig hyacinther i min vindueskarm // 2. Og endelige varme og blødhed til mine fødder

SØNDAG er praktisk dag. Er startet med vasketøjet og senere er det opvasken og lidt oprydning. Så er man klar til en ny uge. I går fik jeg købt lamper til min stue – to stk der skal hænge over mit spisebord, men det er ikke sikkert de når frem til den store hænge-op-weekend så nu må jeg se. Det var også der hyacintherne kom med hjem. Nu pynter de endelig i min stue og jeg glæder mig til de springer ud og dufter. Håber I får en dejlig søndag!

Skriv et svar

