eightyseven

beauty insta #84

Posted in anmeldelse, dullegrej by tille87 on 02/11/2013

beauty1. Moroccanoil i light udgaven // 2. Shavesafe barberskum // 3. Kamille soothing mist // 4. Gosh “melon” blush // 5. Pai dagcreme

EMPTY’S igen. Får skrabet lidt sammen efterhånden og ting bliver skiftet ud. Jeg har været rigtig glad for hår-olien fra Moroccanoil. Jeg bruger ikke mange produkter i mit hår fordi jeg ikke kan lide hvis det bliver for stift eller fedtet, men vil gerne pleje det så bruger olie i mine spidser hver dag. Moroccanoil light er god til mit fine skandinaviske hår – det tynger det slet ikke ned og så dufter den godt uden at være for meget. Shavesafe barberskummen er god til barbering alle steder på kroppen hvor man har sensitiv hud. Jeg bruger altid en fugtigheds-mist inden dag- eller nat-creme og kamillen fra Jurlique er en favorit. Gosh laver fine blush og det seneste stykke tid har jeg brug deres “melon”. Synes det fungere bedst med pudder-blush for mig. Dagcremen fra Pai har jeg faktisk brugt som natcreme. Jeg synes den var for fed og fedtet som dagcreme, men om natten var det helt okay at min hud fik lidt mere guf. Den eneste ting som irriterer mig ved denne creme er at der i sidste ende går en del til spilde fordi man ikke kan bruge pumpen til den sidste rest creme..

Skriv et svar

