eightyseven

basic #9

Posted in basis, cravings by tille87 on 31/10/2013

Acne skjorteBilleder: Acne

BASIS-LISTEN bliver opdateret og der bliver streget ud. Synes jeg mangler (ønsker) mig mange ting og forsøger samtidig at få ryddet ud – kig eventuelt forbi min profil på trendsales her.
Denne fine skjorte fra Acne ville være et god bud på en basis og hverdags-skjorte. De fleste jeg havde røg med på loppemarkedet da det åbenbart er svært for mig at finde skjorter som ikke gør min overkrop total kasseformet. Den skal helst have noget talje, men samtidig ikke sidde for stramt. Elsker detaljerne med den skæve lukning på denne. Jeg ville dog ikke have kraven oppe eller knappe den øverste knap. Og så skulle den parres med jeans og et par rå ankelstøvler.

Min basisliste:
1. Too good to be basic silketop
2. Jane Kønig lovetag halskæde
3. Acne belief rustic hør t-shirt/top
4. Silkeskjorte fra Won hundred
5. Skjorte fra Acne
6. Cashmere handsker fra Cos
7. Ankelstøvler fra Bianco
8. Hjemmesko fra Skindhuset
9. Bluse fra American vintage
10. Basistoppe fra Cos
11. Alexander Wang hør bluse
12. Angora strik fra Stine goya
13. Cashmere tørklæde fra Cos

Tagged with: , , , ,

Skriv et svar

