eightyseven

isabel marant

Posted in Ikke kategoriseret by tille87 on 25/10/2013

Isabel marant pour H&MLækre, lækre sager.. Billeder fra H&M

ER I KLAR til d.14/11 og Isabel Marant pour H&M? Jeg synes der er mange, mange lækre basis-ting i mellem, men der er alligevel også lidt på denne collage der falder udenfor basis-kategorien og derfor synes jeg ikke, at den kunne bære en “basic”-rubrik. Anywho, jeg vil virkelig gerne have fat i alle ovenstående ting. Lækre hvide basisbluser, et “jogging-sæt” (i den fancy ende) og skoene. Nederdelen og den sorte bluse er jeg lidt usikker på, men det kan jo prøves på. Jeg overvejer noget kø foran butikken, men måske skal man bare krydse fingre og prøve hjemmesiden. Jeg har dog på fornemmelsen at jeg ikke er den eneste som synes dette samarbejde er et hit så er bange for at det hele vil blive udsolgt på nul komma fem. Er der noget I gerne vil have fat i? :)

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 25/10/2013 at 15:23

    Jeg er da totalt solgt til den hvide med lange ærmer!


Skriv et svar

