eightyseven

insta #81

Posted in home, instagram by tille87 on 20/10/2013

insta collage1. Bolia reoler der bare venter på at komme op og hænge // 2. Den lyserøde plante fra Ikea pynter // 3. Inspiration ved siden af min seng

LIDT MERE fra min lejlighed. Reolerne der bare venter og venter, lidt mere grønt at kigge på og en god blanding af bøger og blade ved siden af sengen. Den her weekend er gået alt for hurtigt selvom jeg ikke rigtig har lavet noget. Det har været ren afslapning og hygge. Ville ha været et smut inde i centrum i går og havde også overvejet Magasins udsalg i dag, men det er meget hyggeligere bare at være hjemme og så bruger jeg heller ikke de penge ;) I dag gav jeg mig selv lov til at sove længe, spise god morgenmad og så er der ellers ikke så meget mere på programmet..

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

