eightyseven

insta #80

Posted in basis, i wear, inspiration, instagram by tille87 on 19/10/2013

insta collage1. I ren basis-stil; oversize grå t-shirt fra H&M trend med ekstra længde // 2. 5 på stribe // 3. Morgen-kaffe på Baresso // 4. Big layouts in a big book

JEG VAR TIDLIGT OPPE i dag for at træne pilates. Det er en rar måde at komme i gang på og så giver jeg mig selv lov til at sove længe i morgen! Endnu en lille basis-ting er flyttet ind. Der skal helst ekstra længde på mine t-shirt samtidig med at de gerne må være lidt oversize, uden at jeg bliver kasse-formet. Den her fra H&M trend er lækker og i den dejligste grå farve. Og så nusser jeg stadig rundt her hjemme med indretningen. Det skinner vidst rimelig meget igennem herinde. Så nye stearinlys fra H&M (igen) home. Pynter fint. Fredag morgen var tidligt afsted og kaffe og avis før arbejde. Og til sidst noget som kan bruge som inspiration til mit arbejde.. God weekend til jer alle!

Skriv et svar

