eightyseven

walking dead #tv

Posted in anmeldelse, loves by tille87 on 15/10/2013

Walking dead collageJEG SER.. The walking dead startede sin 4. sæson i søndags! Eller det første afsnit blev i hvert fald sendt i USA og jeg skal helt sikkert følge med. Har set med fra første sæson og har lige bestilt sæson 2 hjem på blue-ray. Det er nemlig sådan en serie jeg kan se igen og igen. Jeg har en svaghed for zombie-film og zombie-tv. Og jeg har på fornemmelsen at jeg ikke er den eneste..
Hvis du ligesom jeg har fulgt med fra start og ventet på efteråret og sæson 4 glæder du dig sikkert til at se hvordan det skal gå Rick og alle de andre. Hvis du endnu ikke er hoppet på så gør det! Første sæson er super billig hos cdon og det er en klasse zombie-serie! Lad efterårets zombie-invasion gå i gang ;)

Tagged with: , ,

Skriv et svar

