eightyseven

basic #7

Posted in basis, i want to wear, i wear by tille87 on 05/10/2013

HuerDET ER SÅ KOLDT når jeg får sent fri fra arbejde og jeg overvejer både hue og handsker, hvis jeg skulle cykle hjem. Derfor har jeg kigget lidt for at se om jeg skulle have mig en ny hue. Jeg har i forvejen den grå fra Cos i 100% cashmere og en hvid strikket fra H&M. Har fundet et par fine forslag (og to sjove) som jeg kunne overveje. Jeg tror det ender med leopard versionen fra H&M – den passer vidst både sammen med sort, grå og hvid :)

Tagged with: , , , , ,

Skriv et svar

