eightyseven

insta #77

Posted in Ikke kategoriseret by tille87 on 04/10/2013

insta collage1. Det blev en dyr lørdag sidste weekend // 2. Partner in crime i pænt outfit // 3. Hoppes dinner inden fashion night out

LIDT BLANDET fra den sidste uges tid. Jeg havde en veninde på besøg sidste weekend og så gik der (planlagt) shopping i den lørdag. Den lækre Acne strik blev min og en fin curiosity box fra Hay. Reolen fra Hay skal hænge i gangen og pynte. Glæder mig til min far snart kan komme og bore ting op! Ejer ikke selv en boremaskine, selvom jeg jo burde lære at gøre det selv… I aften er der fest med arbejdet så regner med tømmermænd i morgen og inception i tv’et og så har jeg været den heldige vinder af søndagsvagten på arbejdet så weekenden kommer helt sikkert til at gå alt for hurtigt! Og så vil jeg lige indskyde at selvom Hoppes er en mægtig hyggelig café så synes jeg bestemt ikke at maden eller servicen var det værd – øv!

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

